با فرا رسیدن ماه دی و روز آخر فصل پاییز مردم ایران این شب را که طولانی‌ترین شب سال است جشن می‌گرفته و در خانه‌ی بزرگترها دور هم جمع می‌شوند و خوارکی‌هایی مثل هندوانه نارگیل و انار و… می‌خوده و خوش‌گذرانی می‌کنند. در این میان صاحب خانه به فکر تزیین میوه و خوراکی‌های شب یلدا می‌افتد و دوست دارد که بهترین تزیینات را برای این شب زیبا داشته باشد. علاوه بر این در شب یلدا برای عروس خانوم و آقای داماد خنچه و هدیه‌ می‌برند. معمولا سبد میوه در هر دو خنچه وجود دارد و باید به زیبایی تزیین شود. در این مطلب از مجله زنانه و دخترانه صورتی‌ها برای شما کاربران عزیز ایده‌های تزیین سبد میوه شب یلدا را آماده کرده‌ایم که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد. با ما همراه باشید.

تزیین سبد میوه شب یلدا


نکات مهم در تزیین سبد میوه شب یلدا

۱- سعی کنید میوه‌های تازه و خوب را برای سبد شب یلدای خود انتخاب کنید.

۲- سبد میوه را در روزی که قرار است استفاده کنید تزیین کنید چون اگر چند روز قبل این کار را انجام دهید میوه‌ها به مرور زمان خراب خواهند شد.

۳- اگر دوست دارید از میوه‌های درشت برای تزیین استفاده کنید ایده‌های زیر بهترین نمونه برای تزیین هستند ولی اگر تعداد نفرات کمی برای مهمانی دارید می‌توانید از میوه‌هایی که در اختیار دارید استفاده کنید به طوری که میوه‌ها را به شکل دل‌خواه برش دهید و در چوب‌های کوچک قرار دهید از مهمانان خود پذیرایی کنید.

در ادامه با ما همراه باشید و ایده‌های تزیین سبد میوه شب یلدا را مشاهده کنید.

ایده‌های زیبای تزیین سبد میوه شب یلدا

ایده‌های زیبای تزیین سبد میوه شب یلدا

تزیین سبد میوه برای شب یلدا

تزیین سبد میوه برای شب یلدا

تزیین میوه برای شب یلدا

جدیدترین تزیین میوه برای شب یلدا

تزیین شیک و زیبای سبد میوه شب یلدا

تزیین شیک و زیبای سبد میوه شب یلدا

تزیین سبد میوه شب یلدا

جدیدترین تزیین سبد میوه شب یلدا

ایده تزیین میوه شب یلدا

ایده تزیین میوه شب یلدا

تزیین سبد میوه برای شب یلدا مدل پرنده

تزیین سبد میوه برای شب یلدا

ایده تزیین شیک سبد میوه شب یلدا با میوه‌هایی مانند خیار، لیمو، و هندوانه

ایده تزیین شیک سبد میوه شب یلدا

تزیین زیبای سبد میوه شب یلدا

تزیین زیبای سبد میوه شب یلدا

مدل جدید تزیین سبد میوه شب یلدا

تزیین سبد میوه شب یلدا

گالری تزیین سبد میوه شب یلدا به پایان رسید امیدواریم با دیدن این ایده‌های تزیین، بهترین تزیین میوه برای شب یلدا را داشته باشید. ممنون از همراهی شما عزیزان

لینک منبع:

https://suratiha.com/%D8%AA%D8%B2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%A8%D8%AF-%D9%85%DB%8C%D9%88%D9%87-%D8%B4%D8%A8-%DB%8C%D9%84%D8%AF%D8%A7/