رمان خوانی یکی از سرگرمی‌های معمول در بین دختران می‌باشد و حتی برخی از پسران. خواندن رمان زمان بسیار زیادی را می‌گیرد به همین دلیل هم بسیاری از افراد به دنبال رمان‌های کوتاه و جالب هستند تا در زمان کوتاه رمان را تمام کنند. در این مطلب ازمجله زنانه و دخترانه صورتی‌ها برای شما کاربران عزیز دانلود رمان بوران را آماده کرده‌ایم این رمان کوتاه و جالب می‌باشد. برای دانلود رمان بوران به انتهای مطلب مراجعه کنید.

دانلود رمان بوران

دانلود رمان بوران

خلاصه‌ای از رمان بوران:

زندگی که سایه‌ی غم بر رویش نشسته است و حسرت و تنهایی او را بیشتر کرده است. او زمان زیادی است که تغییر نکرده است اما شاید بورانی سهمگین بتواند زندگی او را تغییر دهد و او را از غم و اندوه برهاند.

نکته: دوستان هرگونه تشابه اسمی در این داستان تصادفی بوده و شخصیت‌ها زاده‌ی تخیل نویسنده هستند و به زندگی شخص خاصی اشاره ندارد.

قسمتی از رمان بوران:

قسمتی از رمان بوران

خارجی‌ها، وقتی می‌خوان بخوابن، اول یک لیوان شیر گرم می‌خورن، بعد با لباس خواب مخملی روی تخت‌شون می‌رن و جولیا سگ‌شون رو بغل می‌کنن و تا صبح بدون ذره‌ای، یعنی ذرهای حرکت، بدون این که ملافه جابه‌جا شه می‌خوابن. جمعیت روبرویش لبخندی زده و عده‌ای به یکدیگر نگاه کردند. لحنش را تغییر داد و با تمسخر گفت:

– حالا ما! در درجه اول پتو رو تا زیر چونه‌مون بالا می‌کشیم، چند دقیقه بعد پای راست‌مون رو تا دهن‌مون بالا می‌اریم و یک دور می‌چرخیم. طی ساعاتی از نیمه شب، شیش‌صد و هشتاد درجه توی تخت‌مون می‌چرخیم و گاهی اوقات هم وسطش تو خواب حرف می‌زنیم. آخرش صبح که پا می‌شیم می‌بینیم تو پتو گره خوردیم.

جمعیت روبرویش با سرخوشی خندیدند و چند نفر هم برایش دست زدند.

مهران گفت:

– نیم ساعت هم با پتو کشتی می‌گیریم. بعد می‌شینیم رو تخت، می‌گیم آخیش چه‌قدر راحت خوابیدم!

حضاری که روی صندلی نشسته بودند خندیدند.

نویسنده رمان بوران:

آیدا فراهانی

لینک دانلود رمان بوران:

دانلود با لینک مستقیم

امیدواریم از رمان بوران خوشتان آمده و از خواندن این زمان جالب و کوتاه لذت برده باشید.

لینک منبع:

https://suratiha.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D9%88%D8%AA%D8%A7%D9%87-%D9%88-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C/