در این مطلب لیست لباس هایی که هر خانمی باید داشته باشد را برای شما تهیه کرده‌ایم تا شما نیز کمد لباسی تجهیز داشته باشید و در مواقع ضروری دچار مشکل نشوید.

صورتی‌ها: بانوان همیشه در هنگام دعوت شدن به یک مهمانی خاص درگیر مشکل انتخاب لباس می‌شوند. حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که هنگام رفتن به مهمانی کمد لباس خود را باز کنید و با وجود لباس‌های جور واجور برای این مهمانی خاص نتوانید لباسی را انتخاب کنید. شاید این سردرگمی در انتخاب لباس برای این باشد که شما لباس‌های ضروری یک خانوم شیک‌پوش را در کمد خود ندارید. در ادامه لیست لباس هایی که هر خانمی باید داشته باشد را خواهید خواند.

لباس هایی که هر خانمی باید داشته باشد

لباس هایی که هر خانومی باید داشته باشد

یک پیراهن کوتاه زنانه مشکی رنگ:

هر خانم شیک‌پوشی می‌داند که یک پیراهن زنانه با قد کوتاه بالای زانو و رنگ مشکی باید در کمد لباس وجود داشته باشد چون این لباس می‌تواند شما را از سردرگمی نجات دهد. این لباس را شما می‌توانید در یک مهمانی جشن تولد و یا جشن عروسی استفاده کنید و به دنبال لباس نگردید.

از طرفی پیراهن مشکی کوتاه این حسن را دارد که شما با انواع کیف و کفش می‌‌توانید این لباس را ست کنید و آرایش غلیظ و یا ساده را نیز با این لباس می‌توان ست کرد. و محدودیتی برای شما ندارد.

در هنگام خرید پیراهن کوتاه زنانه مشکی به دنبال پیراهنی باشید که در عین سادگی زیبایی داشته باشد، مانند یک تور روی آستین یا یک کمربند زنانه ظریف روی کمر آن، که در عین سادگی مدل پیراهن را ویژه و خاص می ‌کند.

لباس هایی که هر خانومی باید داشته باشد

 بلوز و تی‌شرت زنانه راه راه:

طرح راه راه بسیار زیباست که از زمان‌های دور مورد استفاده قرار می‌گیرد و شما می‌توانید این لباس را برای مراسمات نیمه رسمی و یا هر مهمانی کوچک و خانوادگی با یک دامن کوتاه مشکی و یا یک کت زیبا ست کنید و در هر موقعیتی بپوشید. طرح راه راه می‌تواند شما را لاغرتر و نحیف‌تر نیز نشان دهد و داشتن این لباس برای افراد چاق بسیار ضروری‌تر است.

لباس هایی که هر خانومی باید داشته باشد

 کت زنانه لازمه هر کمد لباسی:

از دیگر لباس هایی که هر خانمی باید داشته باشد کت زنانه است. یک کت زنانه با دوختی زیبا و شیک و مدلی کلاسیک نه تنها یک انتخاب با روحی کاملا زنانه است بلکه برای هر فرم بدنی می‌تواند مناسب باشد. شما با خرید یک کت زنامه می‌توانید این کت را با یک شلوار جین زنانه یا یک دامن کوتاه و یا یک دامن بلند مشکی ست کنید. تنها مشکلی که هست شما باید مطمئن شوید مدلی را که انتخاب می‌کنید به شما می‎آید و اندازه‌ی شما است. شما کتی را انتخاب کنید که دوختی زیبا داشته باشد و روی گودی کمر و پهلوی شما کاملا تاکید کند.

با داشتن این کت شما می‌توانید این کت را با بلوز و تی‌شرت راه راه خود نیز ست کنید و زیبا و شیک‌پوش دیده شوید.

لباس هایی که هر خانومی باید داشته باشد

شلوار جین مشکی:

شلوار جین زنانه مشکی یکی از ضروریت‌های کمد لباس یک خانوم شیک‌پوش ایرانی است چون این شلوار جین را می‌توانید با هر پیراهنی ست کنید و یا برای مهمانی‌های مختلط نیز می‌توانید این شلوار جین را با مانتویی مناسب ست کنید و شیک‌پوش به نظر بیایید. فقط باید دقت کنید شلوار جینی را که انتخاب می‌کنید دوختی زیبا و شیک داشته باشد و در زمان کم، رنگ و روی شلوار جین شما نرود. پس جنس شلوار جین بسیار مهم است.

لباس هایی که هر خانومی باید داشته باشد

پالتو و بارانی:

پالتو و بارانی مجلسی برای هر خانوم شیک‌پوشی ضروری است چون شما نمی‌دانید اگر از آب و هوای مجلس مهمانی که قرار است در آن حاضر شوید اصلاع ندارید بهتر است یک پالتو و بارانی را انتخاب کنید که بتوانید از روی هر لباسی بپوشید. مثلا بارانی و پاتوهایی که قد آ‌ن‌ها تا زیر زانو می‌رسد انتخاب بسیار مناسبی است چون شما این بارانی و پالتوها را هم با شلوار می‌توانید ست کنید و هم با جوراب شلواری زنانه مشکی.

لباس هایی که هر خانومی باید داشته باشد

دامن مشکی:

یکی از لباس هایی که هر خانمی باید داشته باشد دامن مشکی می‌باشد. با داشتن یک دامن مشکی رنگ شما چند ست لباس می‌توانید داشته باشید چون این دامن را می‌توان با کت‌های مختلف ست کنید و یا اگر مایل به استفاده از کت نبودید می‌توانید از تی‌شرت‌های زیبا برای ست کردن لباس استفاده کنید.

لباس هایی که هر خانومی باید داشته باشد

مانتو مشکی کلاسیک:

مانتو یکی از نیازهای خانوم‌های ایرانی است که در هر جایی استفاده می‌کنند ولی هر مانتویی را نمی‌شود در مراسمات مختلف استفاده کرد. شما باید یک مانتو کلاسیک مشکی بخرید و در کمد لباس‌تان داشته باشید تا بتوانید در مهمانی‌هی خاص از این مانتو کلاسیک استفاده کنید.

لباس هایی که هر خانومی باید داشته باشد

با برخی از لباس هایی که هر خانمی باید داشته باشد آشنا شدید شما نیز می‌توانید این لباس‌ها را تهیه کرده و در مواقع ضروری از آن‌ها استفاده کنید.

لینک منبع:

https://suratiha.com/%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%87%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF/