برخی افراد ذهن بسیار منفی دارند و یا ذهنی دارند که کمتر به چیزهای مثبت فکر می‌کنند. این افراد می‌توانند با تکرار جملات تاکیدی مثبت روزانه زندگی خود را به سوی یک هدف مثبت سوق دهید و ذهنی مثبت داشته باشید. در این مطلب از مجله زنانه و دخترانه صورتی‌ها برای شما عزیزان ۳۰ جمله منتخب از جملات تاکیدی مثبت روزانه را آماده کرده‌ایم که امیدواریم با خواندن جملات تاکیدی مثبت روزانه بتوانید بهترین ذهن مثبت را داشته باشید.

جملات تاکیدی مثبت روزانه

۱- اکنون انتخاب می‌کنم و تصمیم می‌گیرم تا باورهای محدودکننده‌ای را که موجب قطع سودمندی‌هایم می‌شود کنار بگذارم.

۲- من به خدا چشم می‌دوزم و هدایت او را می‌طلبم و توانگر می‌شوم. من از نظم الهی سرشارم من اکنون در نظم متعالی قرار دارم.

۳- من مایلم خودم و باورهایم را تغییر دهم تا کیفیت زندگی و جهان اطرافم تغییر کند.

۴- من خودم را دوست دارم ، پس با دل و جان در زمان حال زندگی می‌کنم و هر لحظه‌ام را به نیکی تجربه می‎کنم و می‌دانم که آینده‌ام روشن، شاد و امن است.

۵- من افکار و زندگی‌ام را با طراوت جدیدی آغاز می‌کنم.

۶- من به کل حیات مرتبط هستم.

۷- من شادمانی را به زندگی خود جذب می‌کنم.

۸- من برای رسیدن به آرزوهایم در راه صحیح گام برمی‌دارم.

۹- من فقط و فقط شبیه به خودم هستم و به این موضوع افتخار می‌کنم.

۱۰- شاید به هدفم نرسیده باشم ولی از دیروز به آن نزدیک‌ترم.

جملات تاکیدی مثبت روزانه

جملات تاکیدی مثبت روزانه

۱۱- رویای شما هر چه هست، در آینه به خودتان بنگرید و بگویید که به راستی می‌خواهید آن را به دست آورید! مهم نیست بهای آن چه‌قدر است.

۱۲- تفریح و شادی برای من کاری درست است و همواره به آن سرگرمم.

۱۳- مسیر زندگی من سرسبز و مسرت بخش است.

۱۴- طرح الهی هم اکنون برایم سلامت و ثروت و دولت و عشق و سعادت به ارمغان می‌آورد.

۱۵- پیروزی در هر کاری برایم ممکن است.

۱۶- من خوشبخت و شاد هستم و برای همه اطرافیانم شادی می‌آورم.

۱۷- زندگی من لبریز از نعمت‌های بیکران خداوندی است.

۱۸- با استفاده بجا از تجربه‌های زندگی‌ام به خوبی از وقتم استفاده می‌کنم.

۱۹- من خودم را می‌بخشم خداوندا سپاس گزارم.

۲۰- فقط چیزهای خوب و الهی را باور دارم.

جملات تاکیدی مثبت روزانه

۲۱- امروز نسیمی تازه در زندگی‌ام در حال وزیدن است.

۲۲- اکنون همه‌ی درها گشوده شده‌اند و خیر و برکت بی‌پایان نزدم آمده است.

۲۳- هم اکنون نظم و آرامش کامل در اندیشه و کردارم برقرار می‌شود.

۲۴- من در افکار مثبت زندگی می‌کنم.

۲۵- من افکار و زندگی‌ام را با طراوت جدیدی آغاز می‌کنم.

۲۶- من همیشه از پیشرفت و رفاه مردم خوشحال می‌شوم.

۲۷- من در مرکز حقیقت و صلح و صفا قرار دارم.

۲۸- امروز بهترین خودم را به نمایش می‌گذارم.

۲۹- بهترین مشوق خودم هستم.

۳۰- زندگیم روز به روز، رو به شکوفایی است.

سعی کنید هر روز این جملات تاکیدی مثبت روزانه را بخوانید و صبح را انرژی و اعتماد به نفس فراوان آغاز کنید.

لینک منبع:

https://suratiha.com/%D8%AC%D9%85%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D8%A7%DA%A9%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8%A7%D9%86%D9%87/