خواندن رمان برای خیلی از افراد یک کار خسته کننده است و برای افرادی دیگر بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است. ولی به کسانی که دوست ندارند رمان بخوانند بهتر است از یک رمان شروع کنند تا ببینند که رمان چه‌قدر برای آن‌ها جذاب خواهد بود. در این مطلب از مجله بانوان و دخترانه صورتی‌ها برای کاربران عزیز دانلود رمان نفوذی که یک رمان بسیار زیباست را آماده کرده‌ایم که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد. برای دانلود رمان نفوذی به انتهای مطلب مراجعه کنید.

دانلود رمان نفوذی

دانلود رمان نفوذی

خلاصه‌ای از رمان نفوذی:

رمان نفوذی داستان زندگی دختری است ۱۸ ساله به نام وانیا که قلبش پر است از کینه به افرادی که خوشبختی و آرامش زندگی او را از او گرفته‌اند. او قلبش را به روی احساسات قفل کرده است که مبادا در تنهایی زندگی‌اش به هدفی که باید برسد نرسد. او دختری است از نسل دختران آفتاب و از نسل حماسه‌سازان.

قسمتی از رمان نفوذی:

از امروز به بعد همه تلاش شما باید این باشه که اخلاق و روحیه و احساس‌تون رو قوی کنید. واضح‌تر میگم یعنی باید از هر لحاظ تبدیل به سنگ بشید . چرا سنگ؟ سنگ سفته، سخته و درک و احساسی ندارد . شما باید چنان خودتون رو محکم بسازید که دشمن کوچک‌ترین راه نفوذی به احساس و منطق شما نداشته باشه ! تا اگه عزیزان‌تون رو هم جلوی چشم‌هاتون سر بریدن، از خودتون هیچ واکنشی نشون ندید. شما می‌خواهید پا به جایی بذارید که فقط و فقط “هدف” برای شما مهمه. و این هدف چیزی نیست جز… نشونه رفتن قلب دشمن و نابودی اون ! در این راهی که خودتون انتخاب کردید فدا شدن و فدا کردن، ایثار و از خود گذشتگی وجود داره! وقتی
داوطلب شدی اینجا باشی؛ یعنی این که باید پا رو خیلی از داشته‌هات بذاری! به حرف‌های مرد روبه روم خوب گوش می‌دادم. هه! از کدوم عزیزان حرف می‌زد؟! مگه من جز بابا و مامانم، عزیز دیگه‌ای هم داشتم؟ دیگه باید ترس از چی رو داشته باشم؟ اون‌ها که دیگه نیستند! بابایی که برای تک دخترش نفسش رو می‌داد تا اشک نریزه، الان نیست که ببینه کار وانیای هجده ساله‌اش فقط اشک ریختن و غصه خوردن شده! مامانم کجا است که ببینه دختر تپلش که دم به دقیقه بهش می‌گفت مامان گشنمه، غذا می‌خوام و اون هم کلی غذاهای رنگارنگ براش آماده می‌کرد، لوسش می‌کرد، الان چهل و پنج کیلو وزن بیشتر نداره.

نویسنده رمان نفوذی:

نیایش یوسفی

لینک دانلود رمان نفوذی:

دانلود با لینک مستقیم

مطلب “دانلود رمان نفوذی” به پایان رسید امیدواریم از خواندن این رمان عاشقانه پلیسی لذت برده باشید. ممنون از همراهی شما

لینک منبع:

https://suratiha.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%86%D9%81%D9%88%D8%B0%DB%8C/