چگونه کمد لباس را مرتب کنم

معمولا خانم‌های خانه‌دار و یا شاغل از بهم ریختگی کمد‌های خود ناراضی هستند و همیشه شکایت از بهم‌ریختگی کمدهایشان می‌کنند و دوست دارند کمدی مرتب و تمیز داشته باشند تا در هنگام مراجعه به کمد در عرض چند ثانیه وسیله‌ی مورد نظر خود را پیدا کنند. این کار با مرتب کردن صحیح کمد امکان‌پذیر نیست. در این مطب از مجله زنانه و دخترانه صورتی‌ها مطلبی را به نام ”چگونه کمد لباس را مرتب کنم” را آماده کرده‌ایم که با خواندن آن با نحوه مرتب کردن کمد لباس آشنا می‌شوید.

نحوه مرتب کردن کمد لباس


چوب لباسی:

یکی از نکات مهم در نحوه مرتب کردن کمد لباس استفاده از چوب لباسی می‌باشد. برای تمیز کردن کمد لباس ابتدا چتد چوب لباسی جدید بخرید. چوب لباسی‌های تازه و خوب علاوه بر بهتر نشان دادن داخل کمد باعث می‌شوند که لباس‌های شما در بهترین و شکیل‌ترین وضعیت ممکن قرار گیرند و از خراب شدن ظاهری لباس‌ها جلوگیری می‌کند. پس شما در کمد لباس خود همیشه به چند چوب لباسی جدید و با جنس خوب نیاز دارید.

جدا کردن نوع لباس‌ها:

قبل از تمیز کردن کمد لباس، لباس‌هایتان را با توجه به نوع‌شان جدا کنید و در گروه‌های مختلف قرار دهید و به ترتیب نوع‌شان لباس‌ها را آویزان کنید. مثلا دامن‌ها را از شلوارها جدا کنید و دامن‌ها را کنار هم آویزان کنید و شلوارها را نیز کنار شلوارها آویزان کنید و همین‌طور ادامه دهید. این کار مد و زیبایی کمد شما را افزایش می‌دهد

چگونه کمد لباس را مرتب کنم

جدا کردن رنگ لباس‌ها:

در این مرحله نوبت مرتب کردن رنگ لباس‌ها است. شما باید بعد از جدا کردن نوع لباس‌ها رنگ‌ها را نیز جدا کنید مثلا تمام لباس‌ها را از رنگ روشن به رنگ تیره کنار هم بچینید. این کار نه تنها به تمیز و مرتب بودن کمد شما کمک می‌کند بلکه باعث می‌شود که شما در هنگام ست کردن لباس‌هایتان نیز بسیار آسان‌تر تصمیم بگیرید و در زمانی کوتاه در ذهنتان لباس‌ها را باهم ست کنید.

جدا کردن طول لباس‌ها:

بعد از مرتب کردن رنگ لباس‌ها نهایتا نوبت به جدا کردن طول لباس‌ها است. سعی کنید لباس‌هایی را که طول یکسانی دارند کنار هم قرار دهید تا با این‌کار یک زیبایی بصری خاصی را به کمد لباس‌های‌تان ببخشید. این کار علاوه بر زیبایی بصری باعث می‌شود که فضای آزاد در اتاقتان نیز بیشتر شود.

چگونه کمد لباس را مرتب کنم

نکته مهم در نحوه مرتب کردن کمد لباس : سعی کنید برای مرتب نگه داشتن کمد لباس‌تان لباس‌هایی را که بیشتر استفاده می‌کنید دم دست بگذارید. مطمئن باشید هیچ کس دوست ندارد وقتی دنبال لباس خاصی می‌گردد تمام کمد را زیر و رو کند. پس سعی کنید لباس‌هایی را که حس می‌کنید بیشتر استفاده خواهید دم دست قرار دهید.

نکته: لباس‌هایی را که در فصل‌های مختلف استفاده می‌کنید هیچ‌گاه کنار هم قرار ندهید و سعی کنید لباس‌های فصل‌های مختلف را جدا کرده و لباس فصلی که در آن نیستید را عقب‌تر و دور از دید قرار دهید.

نکته مهم دیگر در نحوه مرتب کردن کمد لباس : اگر دوست دارید که هیچ‌گاه جمله‌ی من هیچ لباسی ندارم را بشنوید سعی کنید هر لباسی را مرتب و تمیز چه تا زده و چه آیزان در کمد لباس قرار دهید تا انتخاب لباس با دیدن لباس‌ها برای‌تان آسان‌تر شود و به دنبال لباس نگردید.

نحوه مرتب کردن کمد لباس

مطلب چگونه کمد لباس را مرتب کنم به پایان رسید و شما با نحوه مرتب کردن کمد لباس آشنا شدید، امیدواریم با رعایت کردن موارد فوق شما هم کمدی زیباتر و هم خیالی آسوده‌تر داشته باشید. منتظر نظرات خوب شما هستیم. ممنون که همراه ما بودید.

لینک منبع:

https://suratiha.com/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%A8-%D9%83%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%83%D9%85%D8%AF-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3/