با چه افرادی ازدواج نکنیم

سوال بیشتر دختر خانم‌هایی که در آستانه‌ی ازدواج هستند این است که با چه افرادی ازدواج کنیم و یا با چه افرادی ازدواج نکنیم ؟ این سوال پاسخی کلی دارد. در این مطلب از مجله زنانه و دخترانه صورتی‌ها برای شما کاربران عزیز مطلبی را در رابطه با این که با چه افرادی ازدواج نکنیم آماده کرده‎ایم. امیدواریم با خواندن این مطلب بتوانید علاوه بر دوست داشتن به نکات دیگر نیز در انتخاب همسر دقت کنید. با ما همراه باشید.

با چه افرادی ازدواج نکنیم

ابتدا قبل از ازدواج زمانی هر چند کوتاه برای شناخت فردی که پسندیده‌اید بگذارید و بعد از شناخت اخلاق و رفتار و ویژگی‌های فرد مورد نظر و نداشتن ویژگی‌های زیر انتخاب خود را قطعی کنید. چون زندگی بازیچه نیست و شما باید با دقت و حساسیت بیشتری همسر خود را انتخاب کنید. فردی که انتخاب می‌کنید نباید از اخلاق و ویژگی‌های زیر برخوردار باشد.

فرد شکاک انتخاب نکنید:

با چه افرادی ازدواج نکنیم

افرادی که بیماری پارانوئید دارند و فردی شکاک و بدبین هستند برای تشکیل زندگی مشترک مناسب نیستند چون هر زمان و مکانی این شکاکییت خود را نشان خواهد کرد و زندگی آرامی برای شما نخواهد گذاشت و این شکاکیت و بدبینی هیچ‌گاه کم نخواهد شد برعکس روز به روز افزایش خواهد یافت.

 با افراد خسیس، لجباز و وسواسی ازدواج نکنید:

با افراد خسیس، لجباز و وسواسی ازدواج نکنید

افرادی که خسیس هستند شما را از زندگی کردن خسته خواهند کرد و هیچ‌گاه شما با خیال راحت نمی‌توانید لوازم مورد نیاز خود را خریداری کنید. افراد لج‌باز نیز در هر موردی سر لج با شما باز خواهند کرد و با بحث کردن شما خسته خواهید شد و این بحث‌ها غیر قابل تحمل است.

فرد تنوع طلب را اصلا انتخاب نکنید:

افرادی که تونع طلب هستند این ویژگی آن‌ها در انتخاب همسر نیز وجود دارد و یک زن برای آن‌ها کافی نیست و این باعث نابود شدن زندگی شما خواهد شد.

فرد درخود مانده و اسکیزوییدی:

فرد درخود مانده و اسکیزوییدی

این افراد اصلا برای زندگی زناشویی مناسب نیستند و شما نمی‌توانید زندگی راحتی با این افرا داشته باشید پس این افراد را از انتخاب خود حذف کنید.

افراد خودشیفته برای تشکیل زندگی مناسب نیستند

فرد خودشیفته را انتخاب نکنید

افرادی که اعتماد به نفس کاذب و بالایی دارند و خود را بسیار دوست داشته مناسب ازدواج نیستند چون این افراد فقط خود را می‌بینند و به نیازهای خود توجه می‌کنند و شما را هیچ‌گاه نخواهند دید چه برسد نیازهای شما.

 فرد پرخاشگر را از زندگی خود حذف کنید:

فرد پرخاشگر را از زندگی خود حذف کنید

در ادامه پاسخ به سوال با چه افرادی ازدواج نکنیم می‌رسیم به افراد پرخاشگر. افرادی که خشمگین و پرخاشگر هستند و این پرخاشگری همیشه در رفتارشان وجود دارد مناسب ازدواج نیستند. چون با هر مسئله‌ی کوچکی این پرخاشگری خود را نشان خواهد داد و بعد از مدتی از تحمل آن فرد خارج خواهید شد.

افراد بی‌دست و پا و بی‌عرضه را انتخاب نکنید:

افراد بی‌دست و پا نمی‌توانند زندگی خود را اداره کنند و همیشه نیازمند دیگران هستند و این افراد نمی‌توانند شما را در زندگی شاد و خوشحال نگه دارند.

افراد نمایشی را انتخاب نکنید:

افرادی که نمایشی هستند و فقط به ظاهر خود می‌رسند و از دور دل می ‌برند و از جلو زهره، البته این افراد معمولا تنوع طلب هم هستند را از زندگی خود حذف کنید.

این‌ها همگی پاسخ سوال با چه افرادی ازدواج نکنیم بودند ولی این را نیز در نظر بگیرید که هسچ کس عاری از این رفتارها نیست و همگی افراد در خود این روحیات را به اندازه‌ای دارا هستند. باید شما توجه کنید که این رفتارهای آن‌ها غلب نباشند و بر روی زندگی تاثیر زیادی نگذارند.

لینک منبع:

https://suratiha.com/%D8%A8%D8%A7-%DA%86%D9%87-%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%AC-%D9%86%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82/