۹ مدل تاج عروس ملکه‌‌ای برای عروس خانوم‌های با سلیقه

تاج عروس مدل ملکه‌ ای

برای زیباتر دیده شدن موها، معمولا عروس خانوم‌ها استفاده از تاج را در اولویت قرار می‌دهند و دوست دارند از تاج استفاده کنند. ولی استفاده از تاج نکات خاص خودش را دارد و باید در هنگام خرید و انتخاب تاج به مواردی توجه کرد. در این مطلب از مجله زنانه و دخترانه صورتی‌ها همراه ما باشید تا در این مطلب گالری تاج عروس مدل ملکه‌ ای به همراه نکات انتخاب تاج عروس را بخوانید و بدانید که چه تاجی را در عروسی انتخاب کنید تا زیباترین موها را داشته باشید و زیباترین عروس شوید.

تاج عروس مدل ملکه‌ ای

نکات مهم در انتخاب تاج عروس

۱- برای انتخاب تاج عروس در ابتدا باید مدل صورت خود را بشناسید و متناسب با مدل صورت تاج عروس را انتخاب کنید. مثلا اگر صورت گردی دارید از تاج‌های بلند استفاده کنید و یا اگر صورت بیضی و بلندی دارید نباید از تاج‌های بلند استفاده کنید . شما باید از تاج‌های خیلی کوتاه استفاده کنید.

۲- برای انتخاب تاج عروس دقت کنید که تاج سنگین نباشد چون در طول یک روز باید تاج عروس روی سر شما باشد و اگر سنگین باشد شما را کلافه خواهد کرد.

۳- برای انتخاب تاج عروس نکته‌ی دیگری که باید در نظر بگیرید تفاوت قد شما و آقای داماد است. شما باید از آقای داماد کوتاه‌تر باشید مثلا اگر تفاوت قد شما با آقای داماد ۱۰ سانت است و کفش ۵ ساعتی انتخاب کرده‌ایم نباید از تاج بلند استفاده کنید. مگر این‌که کفش خود را کوتاه‌تر انتخاب کنید.

مدل‌های تاج عروس مدل ملکه‌ ای

مدل تاج عروس ملکه‌ای ایرانی

مدل تاج عروس ایرانی

مدل تاج عروس ملکه‌ای

مدل تاج عروس ملکه‌ای

مدل تاج عروس جدید

مدل تاج عروس 2018

مدل تاج عروس ملکه‌ ای جدید

مدل تاج عروس

جدیدترین مدل تاج عروس ملکه‌ای

جدیدترین مدل تاج عروس ملکه‌ای 2018

مدل تاج عروس ملکه‌ای جدید و شیک

مدل تاج عروس جدید و شیک

مدل جدید تاج عروس

مدل جدید تاج عروس

تاج عروس مدل ملکه‌ ای

مدل تاج عروس ژله‌ای

جدیدترین مدل تاج عروس ایرانی

جدیدترین مدل تاج عروس ایرانی 2018

تاج عروس مدل ملکه‌ ای

مدل تاج عروس 2018

مدل تاج عروس مدل ملکه‌ ای به پایان رسید امیدواریم این مدل‌های جدید مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد. ممنون از همراهی شما

لینک منبع:

https://suratiha.com/%D8%AA%D8%A7%D8%AC-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%85%D9%84%DA%A9%D9%87%E2%80%8C-%D8%A7%DB%8C/