دانلود رمان خواب مرا باور کن

دانلود رمان خواب مرا باور کن

خواندن رمان لذت بسیاری دارد و انسان را با زندگی افراد گوناگون آشنا می‌کند. در این مطلب از مجله زنانه و دخترانه صورتی‌ها برای شما کاربران عزیز دانلود رمان خواب مرا باور کن را که یک رمان تخیلی و عاشقانه است را آماده کرده‎ایم که امیدواریم از خواندن این رمان لذت ببرید.

دانلود رمان خواب مرا باور کن


خلاصه‌ای دانلود رمان خواب مرا باور کن :

کتاب‌ها و حرف‌ها و روایت‌های زیادی واسه تعبیر خواب‌هامون وجود داره. هر کدوم به نوعی سعی می‌کنند ارتباط خواب و عالم معنا رو با زندگی واقعی درک کنند؛ اما یه وقت‌هایی هست که احتیاج به تجزیه و تحلیل وجود نداره، دیده‌هامون عیناً رخ میده. بهش میگن رویای صادقه…

قسمتی از رمان خواب مرا باور کن:

نرجس با یک دسته گل بزرگ و لبخند جذابی که نشون از خوش‌حالیش بود، میون انبوه جمعیت طبق معمول ایستاده بود و مثل پاندول ساعت سرش رو این ور، اون ور می‌کرد. مانتوی آبی فیروزهای که دیروز خریده بود با روسری سبزآبی که دور سرش گره زده بود رو ست کرده بود و عمداً قصدش از پوشیدن این رنگ نمایش رنگ آبی چشم‌هاش بود که با سایه‌ی ماهرانه‌ی آبی رنگی که آرایش‌گر واسه‌اش زده بود، این نمایش خیره کننده‌تر شده بود. حدود یک ربع بعد قامت رشید مردی از پشت شیشه دیده شد که برای لحظ‌های همه نگاه‌ها رو به خودش جذب کرد و وقتی عینک دودی مارک دارش رو  از روی چشم‌هاش با پرستیژ خاصی برداشت،همگانی مردم که نشون از تحسینشون بود، توی گوش » اوه « از روی چشمهاش با پرستیژ خاصی برداشت، صدای اوه همگانی مردم که نشون از تحسینشون بود توی گوش نرجس پیچید و باز این نرجس بود که هربار وارد فرودگاه می‌شد از نگاه‌های خیره و این صداهای تحسین، حرص می‌خورد و عصبی می‌شد. لحظ‌های بعد مهماندارهای مجرد که حسابی برای خودنمایی به این کاپیتان جذاب آرایش کرده بودند، از او با سرافکندگی جدا شدند و نرجس تونست، برای اعلام حضورش دستی تکون بده. فرهاد وقتی دوباره نرجس رو توی صف انتظار دید، لحظ‌های کپ کرده و ایستاد، بعد به ناچار با کلافگی دستی تکون داد و به سمت نرجس پا تند کرد. لحظاتی بعد به نرجس رسید و در حالی که کلاهش رو از سرش برمی‌داشت با حرص و کلافگی گفت:

– نرجس، نرجس، نرجس! هزار بار بهت گفتم نیا اینجا، چرا توی اون کله‌ی پوکت فرو نمی‌ره؟ مثل این‌که دعوای دفعه قبل یادت رفته؟! چرا اومدی؟

نویسنده رمان خواب مرا باور کن:

سمیرا آروم

لینک دانلود رمان خواب مرا باور کن:

دانلود با لینک مستقیم

دانلود رمان خواب مرا باور کن به پایان رسید امیدواریم از خواندن این رمان لذت برده باشد. ممنون از همراهی شما

لینک منبع: