آموزش تزیین کیک با خامه و شکلات به شکل سگ

تزیین کیک با خامه و شکلات

خانم‌های خانه‌دار زیادی هستند که دوست دارند کیک تولد فرزندان خود را خودشان با سلیقه‌ای زیبا تزیین کنند و از خوردن این کیک لذت ببرند. در این مطلب از مجله زنانه و دخترانه صورتی‌ها برای شما کاربران عزیز آموزش تزیین کیک با خامه و شکلات به شکل سگ را آماده کرده‌ایم. این کیک را می‌توانید در اندازه‌های گوناگون تهیه کنید. این کیک برای مراسم تولد پسرانتان بسیار مناسب است. با ما همراه باشید.

آموزش تزیین کیک با خامه به شکل سگ

مواد لازم برای تتزیین کیک با خامه :

خامه قنادی: به مقدار لازم

رنگ خوراکی قهوه‌ای، آبی و سفید: چند قطره

کیک به شکل مستطیل: دو عدد

شکلات آب شده

قیف قنادی

چاقو تیز برای برش

کارد برای صاف کردن خامه

آموزش گام به گام تزیین کیک با خامه و شکلات به شکل سگ

برای تزیین کیک با خامه و شکلات به شکل سگ ابتدا دو عدد کیک به شکل مستطیل تهیه کنید و سپس با استفاده از الگوهای زیر، الگوها را برش دهید و روی کیک پخته شده بگذارید و سپس با استفاده از چاقوی تیز کیک را به شکل الگوها برش دهید.

نکته: دقت کنید که برش‌ها را سالم انجام دهید و کیک را خورد نکنید.

آموزش تزیین کیک با خامه به شکل سگ

بعد از برش دادن کیک کناره‌های برش داده شده را تمیز کنید تا برآمدگی وجود نداشته باشد و سپس مطابق شکل الگوهای بریده شده را کنار هم بچینید تا شکل سگ ایجاد شود.

آموزش تزیین کیک با خامه به شکل سگ

بعد از اینکه الگوها را کنار هم چینید و مطمئن شدید که شکل سگ کامل است و الگوها را درست برش داده‌اید. خامه قنادی سفید رنگ را که به عنوان پایه انتخاب کرده‎اید را به روی کیک بمالید و کاملا شکل سگ را ثابت کنید.

آموزش تزیین کیک با خامه به شکل سگ

بعد از تمام شدن خامه قنادی پایه . خامه قنادی را به رنگ‌های دلخواه درآورید و سپس با استفاده از قیف قنادی شکل سگ را تمام کنید.

تزیین کیک با خامه و شکلات

در این مرحله از تزیین کیک با خامه و شکلات نیز با استفاده از قیف قنادی و شکلات آب شده تزیینات بعدی را انجام دهید.

کیک شما آماده پذیرایی است امیدواریم از این تزیین زیبا و شیک خوش‌تان آمده باشد و بتوانید از تولدهایتان از این تزیین استفاده کنید. ممنون از همراهی شما

لینک منبع:

https://suratiha.com/%D8%AA%D8%B2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%DA%A9%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D8%A7-%D8%AE%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%88-%D8%B4%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%AA/