صورتی‌ها: اگر می‌خواهید استایل کامل و شیکی داشته باشید باید حتما مدل شلوار خود را به درستی انتخاب کنید. برای انتخاب درست شما باید ابتدا عکس‌های مدل شلوار دخترانه جدید را مشاهده کنید و همچنین در کنار آن اصول انتخاب رنگ شلوار دخترانه را بلد باشید. همراه ما باشید و اصول انتخاب رنگ شلوار دخترانه را یاد بگیرید.

اصول انتخاب رنگ شلوار دخترانه

اگر نکاتی که در ادامه برای انتخاب رنگ شلوار دخترانه بیان می‌شود را رعایت کنید قطعا استایل بهتری داشته و زیباتر دیده خواهید شد.

شلوار طوسی دخترانه:

انتخاب رنگ شلوار دخترانه


وقتی می‌خواهید کفش مورد علاقه‌تان را بپوشید اما نمی‌دانید با چه رنگی باید ست کنید می‌توانید به راحتی با شلوار طوسی مشکل را حل کرده و ظاهر جذابی از خودتان بسازید چون طوسی یکی از رنگ‌هایی است که با هر رنگ دیگری ست می‌شود.

مدل شلوار سفید:

مدل شلوار دخترانه جدید

سفید یکی از رنگ‌های پایه است که با هر کفشی ست می‌شود. اما هیچ‌وقت شلوار سفید را با کفش مشکی ست نکنید چون باعث می‌شود ظاهرتان کمی بد دیده شود مگر این‌که بلوزی که با شلوار سفید ست می‌کنید رنگ مشکی باشد.

شلوار مشکی، انتخاب رنگ شلوار دخترانه:

مدل شلوار دخترانه جدید

باور خیلی از افراد این است که رنگ مشکی با همه‌ی رنگ‌های دیگر ست می‌شود. اما این دیدگاه اشتباه است چون مشکی با همه‌ی رنگ‌ها قابل ست شدن نیست. مثلا رنگ مشکی را با کفش‌های سفید ست نکنید. البته این قانون در طیف رنگ‌های قهوه‌ای هم صادق است.

اصول انتخاب شلوار بژ:

انتخاب رنگ شلوار دخترانه

زمانی که شلوار بژ یا بی‌رنگ می‌پوشید سعی کنید شلوار را با کفش‌های رنگ روشن ست کنید و به هیچ وجه کفش مشکی را انتخاب نکنید، چون تضاد رنگ نا متناسبی ایجاد می‌شود.

شلوار قهوه‌ای روشن:

مدل شلوار دخترانه جدید

کفش‌های مشکی و خاکستر با این رنگ شلوار اصلا مناسب نیست در حالی که با این رنگ می‌توانید رنگ‌های خاص مثل سبز و یا قرمز بپوشید.

شلوار به رنگ قهوه‌‌ای تیره:

انتخاب رنگ شلوار دخترانه

قهوه‌ای تیره یکی از رنگ‌هایی است که به سختی می‌توان ست کرد تنها رنگی که نباید با شلوار قهوه‌ای تیره ست کنید رنگ مشکی و خاکستری است و همین‌طور رنگ بنفش و قرمز و البته بهترین رنگ‌ها برای ست کردن با شلوار قهوه‌ای رنگ سبز و آبی تیره است که ظاهر را خیلی شاد و بی‌نقص نشان می‌دهد.

شلوار آبی مناسب برای همه رنگ‌ها:

مدل شلوار دخترانه جدید

همه رنگ‌های جین(تیره، روشن و یا جیغ) را می‌توان با هر رنگی ست کرد.

شلوار سبز:

مدل شلوار دخترانه جدید

تنها رنگی که نمی‌توانید با شلوار سبز ست کنید خود رنگ سبز است. رنگ‌های دیگر را امتحان کنید تا ببینید کدام را بیشتر می‌پسندید.

شلوار قرمز انتخاب هیجان انگیز:

انتخاب رنگ شلوار دخترانه

شلوار قرمز رنگ با اکثر رنگ‌ها ست می‌شود به جز رنگ بنفش و قهوه‌ای حتی می‌شود شلوار قرمز را با کفش سبز یا آبی ست کرد. اگر می‌خواهید تیپ کلاسیک داشته باشید از کفش‌های خاکستری برای ست کردن با شلوار قرمز استفاده کنید.

با اصول انتخاب رنگ شلوار دخترانه آشنا شدید. حتما در خرید شلوار خود این اصول را رعایت کنید.


لینک منبع:


https://suratiha.com/%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8-%d8%b1%d9%86%da%af-%d8%b4%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%ae%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%87/