عید قربان یکی از جشن‌های بزرگ ایرانیان به حساب می‌آید که اکثر افراد این روز بزرگ را جشن گرفته و به دیدار بزرگترهای فامیل می‌روند تابه آنان تبریک بگویند. در روز عید قربان معمولا برای عروس خانوم‌هایی که نامزد هستند خنچه عید قربان تهیه می‌شود. از زمان‌های قدیم خنچه شامل لباس، شیرینی و گوسفند بوده است ولی امروزه گوسفند جای خود را به کیک گوسفند داده است و این کیک برای عروس خانوم تهیه می‌شود. مدل‌های بسیار متنوعی برای کیک عید قربان وجود دارد که در ادامه این مطلب از صورتی‌ها مدل‌های مختلف کیک برای عید قربان را مشاهده خواهید کرد.

کیک عید قربان

کیک عید قربان

علاوه بر تهیه کیک برای خنچه عروس خانوم، اگر عضوی از خانواده شما به مراسم حج رفته با تهیه کیک گوسفندی عید قربان می‌توانید این روز بزرگ را به او تبریک گفته و عیدی خوبی از او دریافت کنید چون سفر به خانه‌ی خدا و طواف، سعادتی بزرگ بوده و تبریک این روز بزرگ به او و خانواده‌اش باعث خوشحالی خواهد شد.

کیک برای عید قربان

کیک برای عید قربان

ممکن است روز تولد شما یا یکی از اعضای خانواده با عید قربان مصادف شود اگر چنین شد بهتر است کیکی به شکل گوسفند تهیه کرده و علاوه بر جشن تولد، جشن عید قربان را نیز در کنار آن برگزار کرده و در این روز بزرگ شما هم سهمی داشته باشید.

کیک گوسفندی عید قربان

کیک گوسفندی عید قربان

مدل کیک عید قربان

مدل کیک عید قربان

جدیدترین مدل کیک برای عید قربان

جدیدترین مدل کیک برای عید قربان

مطلب پیشنهادی برای شما:

تاریخ عید قربان ۹۷

کیک گوسفندی عید قربان ۹۷

کیک گوسفندی عید قربان 97

تزیین کیک عید قربان

تزیین کیک عید قربان

ایده تزیین کیک برای عید قربان

ایده تزیین کیک برای عید قربان

ایده تزیین کیک گوسفندی عید قربان

ایده تزیین کیک گوسفندی عید قربان

تزیین کیک مخصوص عید قربان به شکل گوسفند

تزیین کیک مخصوص عید قربان

گالری کیک عید قربان را مشاهده کردید امیدواریم این ایده‌های تزیین کیک را پسندیده باشید و عید قربان را جشن بگیرید. منتظر نظرات و پیشنهادات شما کاربران عزیز هستیم. ممنون که با ما همراه بودید.


https://suratiha.com/%da%a9%db%8c%da%a9-%d8%b9%db%8c%d8%af-%d9%82%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d9%86/