معمولا بانوان قشر حساس جامعه هستند و بیشتر به ظاهر خود اهمیت می‌دهند اما در این میان خانم‌ها متاسفانه به ظاهر خود در بیرون از خانه بیشتر از داخل خانه اهمیت می‌دهند. باید بدانید که اگر شما نیز جزو این افراد هستید روند نادرستی را طی می‌کنید. تازه عروس‌ها معمولا در این مواقع اوضاع و احوال خوبی نسبت به بقیه بانوان دارند و در اوایل ازدواج در خانه نیز به خودشان می‌رسند اما به مرور زمان آنان نیز رسیدگی به خود در خانه را فراموش می‌کنند و مرتب بودن را فدای راحتی و تنبلی خودشان می‌کنند. باید بدانید که زیبایی و شیک بودن در خانه بسیار مهم‌تر از بیرون از خانه است. حال سوال این است که لباس مناسب برای منزل را چگونه باید انتخاب کرد؟ و چه لباس‌هایی را باید در خانه بپوشیم و چه لباس‌هایی را نباید در خانه بپوشیم. با ما همراه باشید.

لباس مناسب برای منزل

در خانه چی بپوشیم

صورتی‌ها: جک بسیار زیبایی برای لباس پوشیدن در خانه وجود دارد با این متن که می‌گویند: زن زندگی به کسی می‌گویند که وقتی رفت جلوی آینه که آرایش کند، بچه‌اش بگوید «آخ جون بابا داره می‌اد!» نه این که بپرسد «مامان کجا داریم می‌ریم؟!» این قضیه همان اهمیت دادن به زندگی و خود است که بانوان و دختران در خانه بیشتر از بیرون منزل شیک‌پوش باشند و به ظاهر خود اهمیت دهند. این همان آراستگی در خانه است که شرع و عرف و عقل نیز رویش تاکید دارد.

در این مطلب مدل‌های لباس مناسب برای منزل را به شما معرفی خواهیم کرد و همچنین بیان می‌کنیم که چه لباس‌هایی برای استفاده در منزل مناسب نیستند.

چه لباس‌هایی را در خانه نپوشیم

لباس مناسب برای منزل

لباس‌های کهنه را دور بیاندازید

بانوان بسیاری هستند که ترجیح می‌دهند لباس‌هایی را که تازه خریده‌اند برای مهمانی استفاده کنند و آن لباس‌ها را برای منزل مناسب نمی‌بینند. ولی بهتر است بدانید لباس‌هایی که کهنه شده‌اند لباس مناسب برای منزل نیستند. لباس‌هایی که لکه‌های وایتکس روی خود دارند، لباس‌هایی که سوراخ شده‌اندیا اینکه که در لباس‌شویی رنگ آن‌هاعوض شده است مناسب پوشیدن در خانه نیستند، پس همه را جمع کنید.

اما سوالی که بیشتر خانم‌ها می‌پرسند این است که موقع کار لباس‌هایمان کهنه می‌شود راه حل چیست؟ در پاسخ این سوال باید به شما بگوییم که بهتر است موقع کار با وسایلی که ممکن است به لباس شما آسیب بزند یکی از لباس‌های کهنه را بپوشید و بعد از کار لباس کهنه را دوباره عوض کنید و لباس مناسب برای منزل را بپوشید.

لباس خواب را همیشه نپوشید

لباس مناسب برای منزل

برخی افراد فکر می‌کنند اگر لباس خواب‌های ساتن و گیپور را در طول روز بپوشند فرد شیک‌پوشی هستند ولی باید بدانید که این لباس‌ها برای وقت و زمان خودش مناسب است و نباید در هر زمانی پوشیده شود. پس لباسی را برای خانه انتخاب کنید که هم با آن راحت باشید و هم زیبا دیده شوید

لباس زیرهای نامناسب را دور بیاندازید

لباس مناسب برای منزل

لباس زیرهایی که استفاده می‌کنید بهتر است باهم ست باشند. آن‌هایی که کهنه شده‌اند و کش‌هایشان در رفته و درزهای‌شان باز شده جای‌شان در کمد نیست و باید مستقیم به سطل زباله منتقل شوند.

لباس‌های سخت را از کمد لباس خانه حذف کنید

لباس مناسب برای منزل

در خانه نباید لباس‌هایی را بپوشید که با آن‌ها راحت باشید. شما نباید در خانه لباس‌هایی را که چروک می‌شوند بپوشید و یا دامن‌هایی را که تنگ هستند و نمی‌توانید با آن‌ها راحت بنشینید را نپوشید. چون به هر حال در خانه هستید و نباید لباس‌هایی که راحتی شما را سلب می‌کند بپوشید. شیک‌پوش باشید ولی راحتی را نیز در خانه حفظ کنید.

لباس‌های تنگ و گشاد را انتخاب نکنید

لباس مناسب برای منزل

لباس خیلی تنگ و یا خیلی گشاد جزو لباس مناسب برای منزل محصوب نمی‌شوند. شما باید سایز مناسب خودتان را بدانید و بر اساس آن اقدام به خرید لباس مناسب برای منزل کنید. اگر شلوار و یا پیراهنی که تهیه کرده‌این تنگ باشد خودتان راحت نخواهید بود واگر گشاد باشد مطمئنا زیبا دیده نخواهید شد.

در خانه چی بپوشیم

در خانه چی بپوشیم

حال دانستیم که چه لباس‌هایی برای منزل مناسب نیستند. در ادامه مدل‌های لباس مناسب برای منزل را به شما معرفی می‌کنیم.

اصول ست کردن را رعایت کنید

در خانه نیز لباس‌هایی را که می‌پوشید ست کنید و به ست رنگ لباس‌ها نیز توجه کنید. اگر نمی‌توانید لباس‌ها را باهم ست کنید می‌توانید لباس‌های ست راحتی که در بازار موجود است را بخرید و در خانه بپوشید. فقط دقت کنید که منظور از ست رنگ لباس این نیست که تمام لباس‌هایی را که انتخاب می‌کنید یک رنگ باشند . منظور از ست کردن ترکیب مناسب رنگ‌ها است.

لباس‌ نخی، لباس مناسب برای منزل

لباس مناسب برای منزل

جنس نخی بسیار برای استفاده در منزل مناسب می‌باشد. نخی که درصد پلاستیک کمتری داشته باشد تا سلامت شما را به خطر نیاندازد و زیباییتان را نیز حفظ کند پس جنس لباس مناسب برای منزل بهتر است نخی باشد.

متناسب اندام خود لباس بپوشید:

لباس مناسب برای منزل

اندام خود را بشناسید و بدانید که چه لباس‌هایی مناسب اندام شماست و از انتخاب لباس‌هایی که برای شما و اندامتان مناسب نیستند ولی زیبا و خوش دوخت هستند بپرهیزید چون اندام شما را زشت نشان خواهند داد و زیبایی به همراه نخواهند داشت.

اصول خرید لباس مناسب برای منزل مواردی بودند که گفته شد. امیدواریم این مطلب اطلاعات خوبی را در رابطه با انتخاب لباس مناسب برای منزل به شما داده باشد. با ما همراه باشید.

لینک منبع:

https://suratiha.com/%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84/