دختران و بانوان بسیاری هستند که خواندن رمان را در زمان‌های بیکاری خود دوست داشته و با توجه به سلیقه‌ی خود ژانرهای رمان را انتخاب می‌کنند. اکثر بانوان و دختران خواندن رمان عاشقانه را بیشتر از هر رمانی ترجیح می‌دهند. با این مطلب از مجله صورتی‌ها  همراه باشید تا با هم رمان قلب سوخته را بخوانیم. برای دانلود رمان قلب سوخته می‌توانید به انتهای مطلب مراجعه کنید.

دانلود رمان قلب سوخته

دانلود رمان قلب سوخته

خلاصه‌ای از رمان قلب سوخته:

داستان رمان، شرح زندگی دختری است که در یک خانواده‌ی معمولی زندگی می‌کند ولی در یک شب بارانی و سرد حوادثی برای او رخ می‌دهد که سرنوشتش را دچار تغییراتی می‌کند. او در آن شب بارانی عشقی را تجربه می‌کند که هیچ راه فراری از آن عشق ممنوعه ندارد.

قسمتی از رمان قلب سوخته:

دانلود رمان قلب سوخته

دیدم اوضاع خیلی خرابه گفتم: من رفتم حاضر شم فعلا بای. میرم طبقه بالا البته طبقه نمی‌شد گفت، از کنار حال ۴ تا پله به بالا می‌خورد. خون‌مون یک خونه‌ی ۱۲۵ متری بود با یک حیاط قشنگ کوچیک. طبقه اول یک حال بزرگ با یک آشپزخونه طبقه بالا ۲ تا اتاق بود، با حمام و دستشویی. اتاق سمت راست مال من و سارا اتاق سمت چپ مال مامان و بابا بود. میرم تو اتاقم یک اتاق ۱۲ متری با ۲ تا تخت یک اینه داریو که روش پر از لوازم ارایش بود البته بیشترش مال سارا بود سارا خیلی ارایش کردن دوست داشت رفتم جلوی اینه به خودم نگاه می‌کنم موهام رو مثل اناناس گیره زده بودم اخه هم دوست داشتم موهام بلند باشه هم شب‌ها گرمم می‌شد. بقول سارا مثل اناناس بالای سرم جمع می‌کردم گیره رو هم می‌زدم روش، گیرمو باز می‌کنم موهای مشکیم می‌ریزه دورم، موهام تقریبا تا کمرمه، صاف صاف هیچ حالتی نداشت. خط چشم رو برمیدا‌رم پشت چشمم یک خط متوسط می‌کشم نه کلفت نه نازک. رنگ چشمام قهوه‌ای متوسطه نه تیره نه روشن پوستم گندمی و لبم هم کوچیک ولی بینیم وای به عقاب گفته بود زکی البته لیلا می‌گفت: انقدرم بد نیست ولی به نظر خودم خیلی داغون بود. ولی قدم بلنده تقریبا ۱۷۴ هست. لیلا که همیشه میگه خوشبحالت ولی من دوست نداشتم اینقدر قدم بلند باشه اخه اگه می‌خواستم کفش پاشنه‌دار بپوشم مثل چنار می‌شدم بخاطر همین همیشه کفش بی‌پاشنه می‌پوشیدم. برعکس من سارا خواهرم خیلی خوشگله صورت عروسکی چشم‌های درشت موهای حالت‌دار بینی کوچک لب قلوه‌ای قد متوسط. بخاطر همین ازسن ۱۵ سالگی خواستگار داشت.

لینک دانلود رمان قلب سوخته:

دانلود با لینک مستقیم


لینک منبع:


https://suratiha.com/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%82%d9%84%d8%a8-%d8%b3%d9%88%d8%ae%d8%aa%d9%87/